Schneider Electric gjør comeback på Eliaden

Schneider Electric gjør comeback på Eliaden

Lars Christensen, Vidar Knutsen, Andre Knutsen og Anders Johansen gleder seg til å vise frem nyheter på Eliaden!

På de siste utgavene av Eliaden har Schneider Electric vært representert med datterselskapet ELKO. I år vil varemerkene imidlertid stå side om side på felles stand, forteller Event Manager Marianne Gomsrud og Channel Marketing Manager Lydie Soares i Schneider Electric.

Schneider Electric har en lang historie med deltagelser på Eliaden, og har vært gode til å skape oppmerksomhet og synlighet. Eksempelvis hadde de i 2010 messens største stand med sine 400 kvadratmeter, hvor de profilerte seg med budskapet Make the Most of Your Energy.

Siden 2012, har de bare sporadisk vært tilstede med eget merkevare, blant annet på en felles Eliaden-stand kalt #smartere sammen med Nelfo og Telenor i 2018. Nå er selskapet tilbake og gleder seg til å treffe installatører, distributører, tavlebyggere og andre kunder på Eliaden 2024.

Hele spekteret

– Vi har i år en stand på 250 kvadratmeter som deles mellom Schneider Electric og ELKO. Grunnen til at vi har valgt denne løsningen, er at vi ønsker å vise fram hele spekteret vi kan tilby elektrobransjen. I sum er vi en totalleverandør, sier Marianne og Lydie, som begge var til stede under markedsmøtet i NOVA Spektrum sist uke.

Event Manager Marianne Gomsrud (t.v.) og Channel Manager Lydie Soares i Schneider Electric gleder seg til Eliaden 2024 og kan love at det skjer noe spesielt på standen deres som det er verdt å få med seg

Schneider Electric er et fransk, multinasjonalt konsern som er verdensledende innen produksjon av løsninger for energidistribusjon og automatisering. De leverer til alt fra bygg og boliger til industri, kraftnett og datasentre. ELKO har levert stikkontakter, lysbrytere og annet elektromateriell til norske hjem og virksomheter i snart 80 år. Hele denne tiden har selskapene vært med på å lede utviklingen i bransjen.

De kan love at det blir rikelig med både nyheter, aktiviteter og faglige innslag under messen, og vil henvende seg både til bransjen og sluttbrukerne.

– Her treffer vi våre eksisterende kunder og vi vil forhåpentligvis rekruttere framtidige kunder. I tillegg til å kunne vise fram bredden på det vi tilbyr av produkter og løsninger, bygges det relasjoner på alle nivåer – som kanskje er det aller viktigste med en slik deltagelse.

Skjer noe spesielt

Selv om ikke alle detaljer er spikret, kan de fortelle at det vil skje noe veldig spesielt på standen i år og som besøkende bør få med seg.

– Vi kan ikke røpe hva det er. Men her bør folk kjenne sin besøkelsestid, for dette er noe de ikke vil gå glipp av, sier de hemmelighetsfullt – og med et smil.

– Vi gleder oss til startskuddet, og har veldig tro på at dette vil bli tidenes beste Eliaden!

Les mer om følgende emner:

×

Motta vårt nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev og motta spennende nyheter.