Utstiller nr. 200 på plass
Fra venstre: Even Skui – Marius Massey KAM – Jørgen Østby General Sales Manager – Lucy Lindstad KAM koordinator. Foto: Steinar Stokke
Utstiller 200 er på plass på Eliaden! Det ble Stanley Black & Decker, som leverer de verktøy og andre innovative produkter som trengs for å få jobben gjort.
Salgssjef for Stanley Black & Decker Norge, Even Skui, svarte villig på spørsmål fra Team-Eliaden:
Hvorfor ble dere med på Eliaden?
Vi har alltid vært til stede på messen “Bygg Reis Deg» fordi vårt fokusområde har vært inn mot byggmestere og snekkere. Det har vært vår målgruppe lenge, men vi ser nå at vi har en del verktøy som også er nyttige og viktige for elektrikere og rørleggere. Da er Eliaden en arena å være på for oss. Vi ønsker å nå ut til nye yrkesgrupper som er viktig for oss å satse på, forteller han.
Hva blir viktig å vise for dere på messen?
Det er å vise nyhetene vi nå kommer med. Vi lanserer et nytt batteri som heter «Power Stack». Det er ikke en teknologi vi er alene om, men vi er først ute med det. Det er batterier som er 25% mindre i størrelse enn de batteriene vi har i dag, og har 50% mer kraft i seg. Vi går fra runde til flate battericeller, de samme som sitter i elbiler i dag. Det betyr at verktøyene våre får bedre holdbarhet, de får flere lade-sykluser og verktøyet du holder i hånden vil veie mindre, forteller han.
Vi har også et stort sortiment med alt innenfor lager og oppbevaring, laser, spikring og tilbehør. Mye av dette vil det bli spennende å vise frem på Eliaden. Vi har over 250 verktøy på batteri. Å vise den totale batteri plattformen vi har, blir kjempeviktig for oss, sier han.
Hva tenker dere om bransjen neste år?
Bransjen beveger seg mer og mer inn i den digitale verden.
Snekkerne, elektrikere og andre håndverkere trenger ikke å komme inn i varehuset for å handle lenger. Faktisk så kan de få alt levert rett ut der man jobber.
Derfor satser vi på selgerne som har vært håndverkere tidligere og har god fagkompetanse. Vi bygger opp det apparatet slik at vi kan sende dyktige folk ut, og treffe kundene våre der de er på byggeplasser og lignende steder. Der kan vi for å formidle budskap og kunnskap eller selge produktene våre direkte, forteller han.
– Vi ønsker å rett og slett å tilby en komplett løsning, slik at det blir så lett som mulig for håndverkerne å komme på jobben. Det blir det viktigste for oss i tiden som kommer og for håndverkeren.
Hva tenker dere om bransjen neste år?
Bransjen beveger seg mer og mer inn i den digitale verden. Snekkerne, elektrikere og andre håndverkere trenger ikke å komme inn i varehuset for å handle lenger. Faktisk så kan de få alt levert rett ut der man jobber. Derfor satser vi på selgerne som har vært håndverkere tidligere og har god fagkompetanse. Vi bygger opp det apparatet slik at vi kan sende dyktige folk ut, og treffe kundene våre der de er på byggeplasser og lignende steder. Der kan vi for å formidle budskap og kunnskap eller selge produktene våre direkte, forteller han.
Vi ønsker å rett og slett å tilby en komplett løsning, slik at det blir så lett som mulig for håndverkerne å komme på jobben. Det blir det viktigste for oss i tiden som kommer og for håndverkeren.
Vil dere ha noen konkurranser, leker eller annet spennende på deres stand under messen?
Vi skal få til noe spennende! Vi har ikke helt satt i gang, så vi vet ikke hva det kommer til å være, men vi kommer til å ha konkurranser hvor man kan vinne noe selvfølgelig. På vår stand blir det fokus på mye spennende verktøy. Så vi kommer til å promotere fire spennende merkevarer på Eliaden 2022. Og, vi gleder oss til å treffe bransjen og vi i teamet Stanley Black & Decker Norge fikk en forsmak på “Bygg Reis Deg”-messen nå i høst. Eliaden blir også en veldig fin arena å møte beslutningstakere på. Det blir veldig spennende!